kolmapäev, märts 24, 2010

Unenäod on paremad

Minu jaoks on minu blogi kõige tähtsam osa unenäod. Kriitilisi poliitikateemalisi sissekandeid siit üle lugeda mulle eriti ei meeldi. Aga neid kirjutan kohusetundest. Eeldusel, et demokraatlikus riigis on iga kodanik mingil määral poliitika eest kaasvastutav. Ma saan aru, et ekslikud võivad olla ka minu enda seisukohad. Aga mingeid otsuseid tuleb langetada ja kahte vastupidist otsust korraga langetada ei saa. Või siis peavad need otsustajad olema erinevad. Unenäod võivad ära ka kaduda, aga midagi tahaks sellest hoolimata kirjutada. Võibolla oleksin pidanud tegema ühtse blogi asemel mitu erinevat. Aga praegusel kujul on ta välja kujunenud ja muutmine ei tundu seetõttu mõistlik. Konservatismi põhimõte on, et vanad institutsioonid on head just sellepärast, et nad on vanad ja läbi proovitud.

0 vastukaja: