reede, juuni 25, 2010

Klubi taimed

Tätte viis maleklubis läbi võistlust, kus kõik pidid midagi paberile kirjutama. Nad pidid kirjutama malefolkloori. Mina ütlesin, et ma olen sellest juba võrgus kirjutanud, mistõttu ma paberile ei kirjutanud. Tätte hakkas lugema võrgust. Kuna teistel oli kirjutamiseks piiratud aeg, aga mina olin kirjutanud pikalt, siis pidin arvatavasti saama esikoha. Ühe naissugulase saatsin ka võrgust lugema. Ta leidis sealt enda kohta sellise asja, et ei julgenud enam suurde tuppa tulla. T. Raudsepp kirjutas oma vihikusse mingeid järjekorranumbreid. Ütlesin, et ta kirjutab vist samu numbreid, mis mina. Mina andsin oma vihikus igale partiile järjekorranumbri, sealhulgas nendele, mis ei olnud mu enda mängitud. Aga võibolla nummerdas Raudsepp hoopis malefolkloori ütlusi. Kastsin taimi. Varem oleks nagu kahele taimeliigile ühine pott olnud, aga nüüd oli ühe poti sees teine pott ja eri liigid olid potiseinaga lahutatud. Märkasin, et lasin dušši Arstile ja Ojastele kaela. Ütlesin, et mõtlesin, miks kraanist vett ei tule, aga tuli hoopis dušši. Ojaste ütles, et nüüd ta võib kaelapõletiku saada. Mina ütlesin, et ta peab kaela ära kuivatama või teine võimalus koju minema. Ojaste ja Arst läksidki varsti koju. Muidu oli neil kombeks klubis pikemalt istuda.

0 vastukaja: