esmaspäev, november 01, 2010

Asparaaguse agoonia

Minu toas kasvav asparaagus, mis on vanem kui mina, paistab välja surevat. Mulle tundus juba tükk aega tagasi, et tal on kollast kahtlaselt palju. Plaani võeti ümberistutamine, aga see lükkus edasi. Ühel päeval ei olnud ma kindel, kas olin mulda plaanikohaselt kastnud või mitte. Katsusin sõrmega. Selgus, et muld ei olnud mitte ainult märg, vaid vesi polnud üldse mulla sisse imbunud. Ema hakkas asja uurima ja ütles, et mugulaid on liiga palju ja need on mädanema läinud. Ta istutas taime kiiresti ümber, seejuures mugulaid vähendades. Pärast seda hakkasid kõik varred kollaseks minema. Nüüd ei tea, kas põhjus on liigses kastmises, valesti ümberistutamises või ümberistutamise hilinemises. Igatahes kurb. Väike lootus on veel, et kasvab mõni uus vars.

0 vastukaja: