kolmapäev, november 17, 2010

Parim tulemus meenus hiljem

Mängisin pika male turniiril. Seal kohtusid omavahel kaks tüdrukut. Suurem algaja neist hakkas pärast mängu lõppu protokolli uurima ja süüdistas, et teine on sohki teinud. See oli täiesti võimalik, sest muidu poleks võit kindel olnud. Algaja ütles, et teine tüdruk enne ise ütles, mis käigud tehti, ja nüüd ütleb, et ei mäleta. Vastati, et kas ta siis ei tea, et vahel jääb meelde ja vahel ei jää. Turniir sai läbi. Öeldi, et tublilt mängis tüdruk, kellel on minu õega sama eesnimi, nimetades teda ees- ja perekonnanime pidi. Ainult et ka perekonnanimeks öeldi eksikombel minu õe perekonnanimi. Ütlesin, et see ta perekonnanimi ei ole. See tüdruk jäi turniiril viimaseks. Mina sain +1 ja mu reiting tõusis mitmendat turniiri järjest. Hakkasin kahtlema, kas ma sain pluss üks saada, kui tegin ühe viigi ja sain kolm kaotust ja kolm võitu. Siis tuli meelde, et voore oli kaheksa, mitte seitse. Minu võitude arv oli neli. Algas autasustamine. Esimesena nimetati minu nime. Öeldi, et ma sain kaheksanda koha. Lisati, et varem olen ma olnud teine. Parandasin, et kolmandast kohast kõrgemat pole ma kunagi saanud. Võibolla mõnel kiirturniiril ainult olen teise koha saanud, aga need ei jää nii hästi meelde. Siis tuli meelde öelda, et ühel kiirturniiril ma jagasin siiski esikohta. Metsoja ütles no näed.

0 vastukaja: