pühapäev, november 14, 2010

Roheliste ebapopulaarsus

Mul oli vaja saada suures toas veetorust kätte paberileht valemitega. Et sõrmed torusse pista, tuli vesi jooksma panna. Ütlesin ühele vennale, et ta tooks kausi, et vesi sinna lasta. Saingi valemilehe kätte. Peebo kõndis meie õuel ja oli raadio otse-eetris. Et aega mingi jutuga täita, ütles ta, et päike paistab. Sellele järgnes uus pikk paus. Roheline partei oli muutunud ebapopulaarseks ja selle asemel puhuti nüüd elu sisse rohelisele liikumisele. Klaus oli ka parteist liikumisse üle läinud. Klaus kirjutas mulle, et Merko avaldas raamatu ja et ta on vist minu tuttav. Lugesin seda roheliste augus seistes. Aga inimesed said rohelise liikumise peale ka vihaseks ning tulid sinna lõhkuma ja auku kinni ajama. Klausi kirjaga kuju ninaosa sõõrmetevahe löödi katki. Mulle ei meeldinud, kui ükskõik kelle asju lõhuti. Hakkasin lõhkujaid liivaga loopima. Tahtsin visata ka Trohhalevi, aga ta jooksis eest ära. Käisin natuke kaugemal. Kui tagasi tulin, ütles Kass mulle ühest august, et see haud on minule. Läksin oma trepikotta. Postkastis oli post. Võtsin selle välja ja viisin üles.

0 vastukaja: