neljapäev, detsember 27, 2012

Reklaamrattad

Taevas lendas Venemaa sõjalennukite rivi. Üks tulistati alla. Ütlesin, et Venemaa ise tulistas, et oleks põhjus sõda alustada. Venemaa teatas, et vallutab Läti varem või hiljem. Ütlesin, et kui Venemaa peaks Läti vastu sõda alustama, siis hakkab Ukraina ka sõdima ja see on Venemaa lõpp. Läti valitsus saatis Hiinale kirja, et kui Venemaa Lätit ründab, alustaks Hiina tuumasõda. Mina oleks kirjutanud selle asemel, et tuumasõda ei alustataks. Ameerika asemel kirjutati Hiinale arvatavasti sellepärast, et Ameerika oli demokraatlik riik ja ei oleks tuumasõda alustanud. Läti rahvale ei pruukinud valitsuse kiri meeldida ja võis tulla skandaal. Kirjutasin kuningale, et küll on hea, et tema on kuningas ja mina ei pea kõige eest vastutama. Maa saatuse eest vastutab kuningas.

*
Tõnul oli olnud eile ühel tänaval pidu. Nüüd ta tuli külla ja teatas, et täna õhtul see pidu seal jätkub. Tõnu oli pannud selga särgi, mis reklaamis peo toimumiskohta ja kellaaega. Samuti oli tal reklaam jalgratta toru peal. Kui mina oleks rattaga sõitma läinud, oleks minu ratta peal samasugune reklaam olnud. Aga ma ei olnud kindel, et ma lähen. Kartsin, et kui ma reklaamiga ringi sõidan, siis inimesed tulevadki vastaval kellaajal sinna tänavale vaatama, mis seal toimub.

0 vastukaja: