reede, detsember 14, 2012

Täna olen läbi lugenud täpselt ühe kaustikutäie ajalooteemalisi märkmeid. Kaustikuid on erineva paksusega. Kaustikusse kirjutanud olen ühe lehekülje. Olen võtnud endale normiks, et kirjutan ühe lehekülje korraga. Mõtteid on rohkem, kõik ei mahu paberile ära. Ma vaatan vist pindala järgi, kui palju kirjutada. Kui paberile kirjutatu blogisse ümber kirjutada, tuleb ridu tavaliselt vähem, kui otse blogis kirjutades. Nähtavasti sellepärast, et paberil mahub samale pindalale vähem tähti. Kui ma veel unenägusid paberile kirjutasin, siis olin uhke, et neid tuleb lehekülg öö kohta. See oli 40 rida, mis blogis teeks 20 ja oleks keskmisest lühem saak ööpäeva kohta. Sellest hoolimata, et unenägusid lühendan pigem blogis kui paberile kirjutades. Kuigi blogi unenägusid paberraamatusse pannes lühendasin neid veelgi. Siis oli see vajalik selleks, et nad raamatu pealkirja ja kompositsiooniga vastuollu ei läheks. Isegi unenägu ei tohi olla teemast mööda.

0 vastukaja: