laupäev, detsember 22, 2012

Väljakaevamised

Õppejõud pidas loengut Põhjasõjast. Ta näitas kaardil ühekaupa, milliseid tükke Venemaa Rootsilt vallutas. Õppejõud rääkis ainult faktidest, aga mina oleks osanud rääkida ajaloost huvitavalt. Tegime arheoloogilisi väljakaevamisi. Õppejõud leidis ühe haua. Üks poiss veeretas suure kivi paigast ja leidis selle alt teise haua. Ta õpetas, et haudu tuleb otsida kivide alt. Ütlesin, et kes kivide alla ikka vaatama hakkab. Tegelikult kivid olid hauatähised. Kaks leitud hauda asusid üksteise suhtes diagonaalis. Järelikult tasus sama diagonaali mööda edasi minnes otsida ka kolmandat hauda. Aga hakkasin kaevama hoopis toa nurgast, sest nurkadesse võidi matta eriti väärtuslikke asju. Sealt ma siiski midagi ei leidnud, sest alumise korruse lagi tuli juba vastu.

*
Sõin maleklubis mannaputru kisselliga. Seejärel tehti uut moodi turniir, et nõrgema vastasega mängides peab tugevam sööma. Kõigepealt hakkasid mängima Parts ja Peebo. Peebo pidi kogu aeg sööma sama toitu, mida mina olin söönud. Kui ta tahtis ära lõpetada, nõudis Parts, et ta veel sööks. Nii võis turniiri lõpuks süda pahaks minna. Eriti minul, sest mul oli juba kõht täis. Järgmisena pidime mängima Parts ja mina. Sööma pidin mina. Ma ei teadnud, mille järgi see otsustati, sest oleks võinud vaielda, kumb meist tugevam on. Ma ei hakanud sööma, vaid läksin klubist minema. Mõtlesin, et ma ei lase oma lemmiktoitu endale vastikuks teha.

0 vastukaja: