pühapäev, veebruar 24, 2013

Video Napoleonist

Mõtlesin, et mulle sõda ei meeldi, aga Napoleonist on meeldiv lugeda, sest ta oli väga andekas ja viis sõja vähemalt andekalt läbi. See on nagu tugeva maletaja partiid vaadata. Mul oli uduselt meeles, et Enghieni hertsogi tapmine oli vist seotud Napoleoni ja ühe naise suhetega. Kontrollimiseks otsisin "Üldise ajaloo" nimeregistrist Enghieni hertsogi nime. Kui ma vastava lehekülje lahti tegin, käivitus seal video, kuigi raamat oli trükitud aastal, kui videot ei olnud veel leiutatud. Videos näidati, kuidas naised lõid Napoleonile külge, aga ta ei teinud neist ühestki nii palju välja, nagu nad lootsid. Lõpuks tuli mulle meelde, et Napoleon oli abielus, nii et ei olnud mingit põhjust, miks ta oleks pidanud üldse võõrastest naistest välja tegema.

*
Mängisin malet. Mul oli lipp vastase oda vastu, lisaks oli vastasel see oda kinni jäänud. Viisin lipu vastase tagalasse tema oda taha. Mõtlesin, et aga teisel tiival on vastasel kaks vabaetturit, kui ma kõigepealt ei vii lippu neid lööma, võivad need ohtlikuks muutuda. Vastane oli Ivar. Küsisin, kas tal on torni tipus pomm. Ivar vastas, et ta mängib, et on. Ta viskas pommi šahti. Maapinnani jõudes see plahvatas. Aga maa all oli veel kümme korrust, milleni pomm ei jõudnud. Seal jäi igasuguseid imeputukaid ellu.

0 vastukaja: