esmaspäev, oktoober 21, 2013

Ilus fotoaparaat

Vaatasin fotoaparaadist fotot, mille olin teinud aknast õue. Värvid ei olnud täpselt välja tulnud. Täpsete värvide jaoks tuli kasutada mingit muud režiimi. Mõtlesin, et hakkan fotoaparaadiga senisest rohkem filmima, et filmi keskelt sobivat kaadrit valida. Ma ei pane neid filme arvutisse, vaid otse välisele kõvakettale, et arvuti kõvaketas täis ei saaks. Tegin foto fotoaparaadi enda tagumisest küljest. Siis tegin foto tema esimesest küljest, kus objektiivil peegeldus minu nägu. Mul oli väga ilus väike fotoaparaat. Klaus istus minu kõrval ja ütles, et ma kuulaks nüüd tema juttu ka. Klausist teisel pool istus üks naine, kes ütles, et kui ta juba kõiki asju teadis, siis ta küsis ükskord, mille jaoks see side on mõeldud. Vastasin, et ma olen paljude asjade kohta niimoodi küsinud. Läksin teise tuppa. Seal mängis põrandal väike laps, keda ma polnud veel kunagi pildistanud. Pildistasin teda nüüd. Natukese aja pärast märkasin, et laps on kilekotis. Mõtlesin, et seal ei saa ju hingata. Tõmbasin kilekoti luku lahti.

0 vastukaja: