pühapäev, oktoober 06, 2013

Merevaht

Püüdsin magama jääda, aga und ei tulnud, sest täna oli olnud kellade keeramine. Aasta varem oli olnud sama lugu. Lamasin linna väljakul. Sinna tulid Oudekki ja venelastest meeleavaldajad, kes tahtsid öösel riigipööret teha. See võis neil õnnestuda, kui kaitsjaid oli vähe. Aga võimu kindlustamine poleks riigipöörajatel õnnestunud. Oudekki ennustas mulle minu unenägude põhjal terviseprobleeme. Ta ütles, et teab küll, et ma kuulen, sest ma ei maga. Ma ei pidanud vajalikuks vastata, sest olin poolunes. Oudekki õppis stomatoloogiakoolis. Mõtlesin, et võiksin ka selle kooli juures uurimistöö kirjutada. Kirjutan selle merevahu kohta. Et kas rohkem merevahtu tekitavad puhtad või mustad hambad. Aga seda oleks olnud keeruline kindlaks teha. Stomatoloogiakoolist tagasi sõitsime bussiga. Sinna sõites olin olnud sõitjate nimekirjas, aga nüüd oli üks klassiõde mind nimekirjast maha tõmmanud, sest ma seisin tooli taga.

0 vastukaja: