kolmapäev, oktoober 09, 2019

Iga-aastane sündmus

Oli neljapäev. Olime inglise keele tunnis. Reedel pidi meil olema samas aines tasemetöö. Mõtlesin, et kodus hakkan ma jälle samu asju õppima, mida olen varasematel aastatel enne tasemetööd õppinud. Teen jälle samast raamatust samasid harjutusi. Aga võibolla ei jõua õpitud. See, kas õpitud jõuab või mitte, sõltub sellest, kas külalisi tuleb või mitte. Töötan tõlkijana, aga võin saada tasemetöö kahe. Sel juhul jätkan vist ikkagi tõlkijana töötamist. Tasemetöö on ainult taseme teada saamiseks, see ei tohiks lõputunnistuse hinnet mõjutada. Oli juba laupäev. Reedet ma ei mäletanud. Kui õpetaja oleks küsinud, miks ma tasemetööd kirjutamas ei käinud, oleksin vastanud, et ma ei ärganud üles. Õpetaja oleks selle peale arvatavasti öelnud, et tuleb endale äratuskell hankida.

0 vastukaja: