esmaspäev, oktoober 07, 2019

Kutse ekskursioonile

Meil oli uus õppejõud T. Madisson. Ta pidas meile loengut. Ta ütles, et tuleb kirjutada referaat. Mõtlesin, et ma ei taha enam omapoolseid järeldusi tegemata kirjutada, aga kui ma neid teen, siis võidakse öelda, et see pole referaat. "Eesti ajalugu" refereerides märgin vähemalt ära, et olen ise selle toimetaja. Madisson kutsus meid ekskursioonil osalema. Mõtlesin, et sinna ma ei taha minna. Püüdsin meenutada, mis teed ma olen varem kõndinud, et ühte kohta jõuda. Tuli meelde, et ära ei tulnud keerata Raekoja platsilt, vaid passaaži kõrvalt. Kati P. arvas veel, et ma tulen ekskursioonile. Ta palus teistel kohti vahetada, et mina saaksin istuda tema kõrvale. Ma ei tahtnud seda teha, oleksin eelistanud istuda ukse kõrval, aga tegin, nagu öeldi. Kati rääkis, et feisbuk näitab 9 tema lemmikut, aga need pole tegelikult mingid lemmikud. Seletasin, et need saab välja vahetada. Kati ütles, et ta jätab ühe lemmiku samaks ja 8 vahetab välja. Mind näidati ka tema lemmikute hulgas. Ma ei hakanud küsima, kas ta vahetab mind ka välja või jätab paigale. Mõtlesin, et mõnel võib olla nii suur lemmikperekond, et see ei mahu arvu 9 sisse ära. Aga siis saab vist ikkagi kõik selle liikmed lemmikuteks märkida, nii et avapilte vahetatakse lemmikute piires, mitte juhuslike inimeste hulgast.

0 vastukaja: