laupäev, oktoober 26, 2019

Tundiminek

Astusin ühte asutuseruumi ja panin lambi põlema. Üks mees palus, et ma tule kustu tagasi paneksin, sest ta on aluspesu väel. Tüdrukud ka ütlesid, et nad ei taha nii ilusat asja näha. Räägiti, et mõned, kes saunas käivad, panevad ainult puid ahju juurde, ja ei hooli sellest, et saun põlema läheb. Olime kooli duširuumis. Olin korduvalt unes näinud, et tüdrukud tulevad poiste duširuumi, täna mõned tulidki. Üks tüdruk oli selline, kes ei kartnud paljas olla, ja pahandas minuga, et miks ei või tüdrukud poiste duširuumis olla. Vastasin, et ma ei saa riideid vahetada, kui nad siin on. Mõtlesin, et tegelikult saan minna nurga taha pesemisruumi, seal nad mind ei näe. Aga siis mõtlesin, et nad võivad sinna ka tulla. Inimesed hakkasid kehalise kasvatuse tundi minema. Üks mees küsis mult, kus kehalise kasvatuse tunnid toimuvad. Vastasin, et kaks võimalust, sees või väljas. Parandasin, et kolm võimalust - saalis, väikses võimlas või väljas. Kuna ma ei saanud kohe riideid vahetada, pidin tundi hiljaks jääma ja selle aja peale võis pikamaajooksu start juba antud olla.

*
Lähenes rahvahääletus Euroopa Liidust välja astumise teemal. Olin algul mõelnud, et peaks hääletama väljaastumise vastu. Aga nüüd mõtlesin, et ma hääletan siiski poolt. Esialgse otsuse olin teinud loogilise arutluse põhjal, aga ümber otsustasin lähtudes sellest, et Euroopa Liidust välja astumise vastu hääletades tunneksin ennast pärast halvemini, aga poolt hääletades paremini. Võis küll olla, et teised tulevad pärast sõimama ja muudavad mu enesetunnet. Mõtlesin, et unenäos tulevad targemad otsused kui ärkvel olles. Siis hakkasin kahtlema, kas ärkvel olles rahvahääletust toimubki.

*
Olin poes. Mõtlesin, et ma olen sellise olekuga, et mulle võivad müüjad kergesti ettenähtust rohkem raha jätta. Aga parem on neile õige summa maksta, sest nad võivad eksituse hiljem avastada.

*
Olin kasutanud ühte võrgukeskkonda nii, nagu kord ette ei näinud. Mõtlesin, et kui enam ei saa, siis ma rohkem katseid ei tee. Tõnu istus arvuti taha. Ta ütles, et tema avatud leheküljel on muudatused toimunud. Vastasin, et jah, ma tegin seal muudatusi. Sosistasin talle kõrva, et ma muukisin parooli lahti.

*
Mulle tuli elektrooniliselt teade, et pean sooritama ühe makse. Eelmisel päeval oli tulnud teade teise asja kohta. Mulle meenus, et need teated tulevadki alati järjestikustel kuupäevadel. Toomas tahtis aidata mul makset sooritada.

0 vastukaja: