teisipäev, oktoober 15, 2019

Sarja järg

Läksime ööseks maamajja. Õue peale lasti koer ketist lahti, kuigi ta oli kuri ja võis võõraid inimesi hammustada. Emat kippuski hammustama. Ema tagus tal hambad kõveraks, et ta ei saaks seda teha. See koer oli siga. Ta pandi ühte kõrvalhoonesse. Siga kaebas, et teistel sigadel on parem elu. Aga kui selle isase sea juurde viidi ka emased sead, siis nad olid olukorraga nii rahul, et ei proovinudki põgeneda.

*
Vaatasin riiulist oranži sarja raamatuid. Mul olid need veel lugemata. Vaatasin, et minu raamatuga on üks teine ilmunud samal aastal. Olin arvanud, et minu oma jäi sarja viimaseks, aga nüüd kontrollisin, kumb neist kahest on hilisem. Siis nägin, et on ka veel hilisematel aastatel selles sarjas ilmunuid. Nüüd tuli mulle meelde, kuidas ma neid ostmas käisin. Kui polnud meeles olnud, siis olime rääkinud, et Raunast pole enam midagi kuulda olnud. Tegelikult oli ta selle sarja väljaandmisega edasi tegelenud. Tahtsin neid raamatuid koos oma vihikutega sahtlisse tagasi panna. Kui üks inimene tahtis neid oma kätte võtta, siis keelasin. Rääkisin, et millalgi tuleb osa asju ära visata. Räägiti, et olen saanud kirjandi eest halva hinde. Mina ütlesin, et viimati sain lõpukirjandi eest kahe. Mõtlesin, et selle hinde pani õpetaja mingi ühe tunnuse järgi, teine kord võin jälle viie saada.

0 vastukaja: