reede, oktoober 04, 2019

Vahelduseks kiirturniiril

Tänase kiirmaleturniiri võitis Trohhalev, kes sai 7 punkti 7 võimalikust. Teine oli 5 punktiga Põdersalu. Kui ma õigesti mäletan, siis oli vanuse tõttu 4,5 punktiga kolmas Pogossov ja neljas sama punktide arvuga vist Tobre. Kaks mängijat said 4 punkti, kolm tükki 3, sealhulgas mina, kolm mängijat vähem.

Kirjutaks veel kümme lauset:
1) Võitsin kaks esimest mängu, siis sain kolm kaotust, ühe võidu ja veel ühe kaotuse.
2) Olin kõige noorem osavõtja.
3) Minust vanuselt järgimine oli Tätte, keda ma võitsin.
4) Viimases voorus kaotasin Trohhalevile.
5) Tobre näitas, kuidas ta oli meievahelist pika turniiri partiid arvutiga analüüsinud.
6) Arvuti näitas, et ta oleks saanud käikude kordamisega viigi teha.
7) Lugesin kokku, et olin reitingu poolest keskmisest osavõtjast tugevam.
8) Peebo arvas, et kui kaks kõige nooremat ka kohal on, siis on raske üle poole punktide saada.
9) Mina mäletasin, nagu ma oleks seni üle poole rohkem saanud kui alla poole.
10) Eile õhtul ütlesin endale, et punktide arv ei ole tähtis, pärast seda tuli hea uni.

0 vastukaja: