laupäev, oktoober 12, 2019

Saatsin kirja edasi

Mängisin pikal maleturniiril. Võitsin juba teist korda sellel turniiril tugevat vastast. Olin alustanud neljaratsu avanguga. Turniiril oli seitse vooru, neist viis olid mängitud ja mul oli neli punkti. Rääkisin, et nüüd ma hakkan tugevaid vastaseid ka võitma. Avangus sain nende vastu juba varem parema seisu, aga mängisin seisu maha. Nüüd suudan mängida hästi lõpuni. On öeldud, et tugevaid vastaseid võin ma võita ainult unes, aga male ongi nagu uni, sest unenäod ja malevariantide arvestamine toimuvad mõlemad mõttes. Oli oodata, et kahes viimases voorus saan juba nii tugevad vastased, et neile ma mõlemale kaotan.

*
Sain elektronkirja. Kirjas öeldi, et rahulikus stiilis kirjutamine on hea. Mõtlesin, et see on kiitus kõigile listi liikmetele, seetõttu saatsin kirja listi edasi. Lugesin kirja uuesti ja nüüd märkasin kriitilisemat lauset, mida ma polnud esimesel lugemisel tähele pannud. Kirjas öeldi, et mina olen kõige halvem ajaloost kirjutaja. Võtsin maast õhupalli ja puhusin täis. Olin seda ka varem puhunud, aga nähtavasti mitte nii täis, sest alles nüüd märkasin, et pall ei ole päris ümmargune, vaid tal on küljes kaks jäseme sarnast moodustist. Pall lendas teise tuppa ja läks arvuti klaviatuuri peale. Ütlesin, mida nägin, et pall lülitas arvuti käima ja vajutas klahve, nii et ekraanil olevates ikoonides tekkisid muutused. Ema vastas, et tal on seda varem ka juhtunud.

0 vastukaja: