esmaspäev, oktoober 14, 2019

Kolmas list

Ruumi ees rääkis kolm inimest, teised kuulasid kohtadel. P. Simsoni nägu ma ei tahtnud pikalt vaadata. Simson soovitas Raidole, et ta haaraks eksamil initsiatiivi, ei ootaks küsimuste esitamist, vaid esitaks ise küsimusi. Mõtlesin, et mulle meeldib küsimustele vastata rohkem kui neid esitada. Olin näinud, kuidas Raido kingib eksamil õppejõule mänguasja. Hakkasin kahtlustama, et ta teeb seda initsiatiivi haaramiseks igal eksamil.

*
Olin kirjutanud kahte ajaloolisti ja asutanud ka kolmanda, aga kolmandasse polnud veel ühtegi kirja saadetud. Nüüd mõtlesin, et kolmandasse võiks hakata saatma ajalooteemaliste unenägude üleskirjutusi. Saatsin ühe teele. Üks poiss ütles, et ta ajab narkoäri. Mõtlesin, et narkootikumiks nimetab ta vist arstirohtu, mida ta võtab. Mulle öeldi, et minu listi saadetud kiri on ära kustutatud, sest see sisaldas aktipilti. Vastasin, et see pilt ei olnud tegelikult aktipilt, ainult juurde oli kirjutatud, nagu oleks. Vaatasin, et kuigi minu kiri on võrgulehelt ära kustutatud, on alles sellele saadetud vastus. Vastus oli saadetud teele alles pärast kustutamist, seega pidi minu kiri vastaja postkastis alles olema. Rääkisime sosinal, et teised ei kuuleks. Aga A. Must tuli lähemale kuulatama ja vist kuulis.

0 vastukaja: