teisipäev, september 07, 2021

Ajutised teadmised

Lähenesid keskkooli lõpueksamid. Varem olin saanud eksameid viisi, aga tänavu võisin saada kahtesid, sest ei viitsinud enam nii palju õppida. Ma ei olnud ka erinevalt teistest registreerunud, mis eksameid ma tahan teha, sest olin registreerumise päeval puudunud. Ütlesin, et ma olen iga kevad inglise keele grammatika uuesti selgeks õppinud ja sügiseks jälle ära unustanud. Vahepeal olin selgeks õppinud artiklid, aga viimati tehtud grammatikaülesandes oli rõhk pööratud teisele elemendile, mistõttu artiklid olid jäänud tähelepanuta.

*
Tahtsin minna tuppa. Aga trepikotta oli tekkinud avanematu uks, millest ei pääsenud edasi. Läksin siis hoopis keldrisse. Trepikotta tuli ka muid inimesi. Lootsin, et nemad teevad avanematu ukse lahti.

*
Rei alustas simultaani. Mõtlesin, et eelmine kord sain tema vastu hea tulemuse, aga ta võib olla seda avanguvarianti vahepeal analüüsinud, täna valin võibolla teise avangu. Siis sain aru, et olengi juba teise avangu valinud.

0 vastukaja: