kolmapäev, september 22, 2021

Goethe huvid

Olime ühe hoone peal. Ülevalt hakkas laipasid sadama, kes olid koledamad kui elavad inimesed. Järgmiseks ilmusid välja koerad, sest filmis tuli kõik nuhtlused järjest läbi mängida. Tahtsime ronida koerte eest kõrgemale. Me ei olnud veel roninud, aga koerad veel ei hammustanud.

*
Lugesin ühte peatükki Goethe kohta ja tegin selle põhjal märkmeid, et neid hiljem kasutada. Peatüki tagumises osas oli alapunkt "Goethe ja poliitika". Selles öeldi, et Goethe palus ühel saadikul teise riiki minna. Mõtlesin, et ma ei pea kõiki asju konspektis mainima, ma võin mõne vahele jätta. Alapunkti lõpus küsis autor, kas see jutt tähendab, et Goethele oli poliitika kõige tähtsam. Ja vastas, et kui eespoolset juttu uuesti üle lugeda, siis selgub, et Goethele poliitika kõige tähtsam asi ei olnud. Vend ütles, et kui ma lugemise lõpetan, siis ta istub ise siia. Mõtlesin, et ma saan lugeda erineva kestusega. Oleneb, kas ma mõnda muud peatükki ka loen või mitte.

0 vastukaja: