Olen kogu aeg arvanud, et uuema aja elektroonilised Tartu linnaliinide bussipiletid on kehvad, sest ma küll ei tea, kuidas saab bussi sisenemata või ostmas käimata vaadata, kas mul on veel mõni pilet või mitte. Nüüd juhtuski see, mida ma kartsin. Reedel läksin esimest korda rohkem kui aastase vahega linnaliini bussiga sõitma ja ei teadnud, kui palju mul selle peal raha on. Aga arvasin, et kui ma pole juurde ostnud, siis on pilet olemas. Bussis vaatasin, et pärast pileti ostmist jääb raha alles üle kahe euro. Kodus öeldi, mis on võibolla ühe pileti hind, mille põhjal arvutasin, et mul jääb kaardile arvatavasti veel neli sõitu. Esmaspäev oligi vaja uuesti sõita, aga kui buss juba sõitis, ütles automaat mulle, et mul sõiduõigus puudub. Kui seda bussijuhile rääkisin, siis ta mind küll ei trahvinud ega bussist väljuda ei käskinud, aga piletit ka müügiks ei pakkunud ja tegi kurjana tunduvat häält. Läksin ise bussist välja, sest ei taha jänest sõita ja kontroll võib olla nõudlikum kui bussijuht. Hakkasin otsima, kus pileteid müiakse, et järgmise bussiga edasi sõita. Piletimüüja ütles, et mul on kaardi peal hoopis 24 senti, seega olin kiiresti vilkuvat numbrit valesti näinud. Eksitav oli ka, et raha polnud läinud nulli, vaid on võimalik kaardil hoida ühe pileti hinna ja nulli vahepealset summat. Nüüd jäin juba arsti juurde hiljaks ja arst ütles, et nüüd peab kiiremini rääkima. Palun praegune piletimüügi süsteem ära muuta. Kui oleks endiselt pabertalongid, siis ma näeksin, kas mul pilet on. Mul on diagnoositud osaline töövõimetus, võibolla see tähendabki odavamalt sõitmise õigust, aga ma pole pidanud vajalikuks soodustusi uurida ega kasutada. Vähemalt ühel korral oli bussis kellegi käsi tablool ees ja ei näinud numbreid üldse.
teisipäev, september 14, 2021
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
0 vastukaja:
Postita kommentaar