pühapäev, september 26, 2021

Opositsiooni tähendus

Vaatasin, et olen ühe postituse pealkirjas trükivea teinud. Olin ühte kohta oma parooli kirja pannud. Mulle tuli meelde, et ekraanile ei soovitata paroole kirjutada. Lootsin sellele, et see koht, kuhu ma parooli kirjutasin, oli ise teise parooliga kaitstud. Läksin seina pealt teadet maleturniiri kohta lugema. Samal ajal tuli seda lugema ka Mikk. Ütlesin, et ma olen unine. Mikk vastas, et Rei oli talle juba öelnud, et ta vaataks, kas ma hakkan unisusest rääkima. Olin vist tõesti maleturniiride ajal palju unisusest rääkinud. Ütlesin, et võibolla tekib turniiri ajal unisus stressist. Läksin õpetaja Maimre tundi. Ta küsis mult sõna 'opositsioon' definitsiooni. Ütlesin definitsiooni juba ära ja siis pikendasin vastust. Maimre ühes sõnaseletuses kahtles, aga seletasin, et seda tähendab see sõna males. Maimre palus mul oma definitsioonid ka tahvlile kirjutada. Mõtlesin, et tahvlile kirjutan lühemalt. Tahvlile pidi kirjutama korraga kolm inimest. Tahvli vasakule kitsale sektorile kirjutas üks õpilane, keskmisele laiemale kirjutas Külli ja mina pidin kirjutama kitsamale paremale sektorile. Ma ootasin kirjutamise alustamisega ära, kuni Külli on lõpetanud, et vaadata, kui palju temast ruumi üle jääb. Ruumi jäi üle rohkem kui ma arvasin.

0 vastukaja: