reede, september 17, 2021

Vanad paberid kaasas

Istusin ühes ruumis joonistamistunnis. Tüdrukud rääkisid minu kohta asju, mille teadmise põhjusest sain aru siis, kui nägin, et olen pillanud kotist suure paki vanu pabereid pingiridade vahele. Küsisin, kas ma pillasin need jälle maha. Hakkasin neid kokku korjama. Ma kandsin iga aasta samu asju kaasas ja ei vahetanud üldse koti sisu. Üks naine soovitas mulle, et ma need paberid alles hoiaksin. Vastasin, et niikaua hoian, kuni need koju mahuvad, aga varsti enam ei mahu. Olin kooliajalehte teinud Kristerile rääkinud, et ma olen ka kodus ajalehti teinud, nüüd sirutasin selle paki tema poole, et ta neid ajalehti vaataks. Aga pakis oli ka muid pabereid ja Krister ütles, et ta siis vaatab, kui ma ajalehed pakist välja sorteerin. Tahtsin talle ajalehti anda, aga ei leidnud neid enam pakist üles. Lõpuks leidsin ja Krister hakkas vaatama. Need olid naljaajalehed ja osalt vendade tehtud. Tunnist oli palju juba läbi ja nüüd alles küsisin, mis teemal täna joonistada tuleb. Erik vastas, et täna ei tule mitte midagi joonistada. Ütlesin, et siis ma valin teema ise.

0 vastukaja: