kolmapäev, september 29, 2021

Mängukohtade tänav



Täna tuli pikema vaheaja järel uuesti kokku ülikooli maleklubi, kus mängu korraldas uus inimene. Ülemisel fotol on korporatsioonihoone, kus täna mängiti, järgmisel pildil on sellest diagonaalis üle autotee asuv hoone, milles asus 1990. aastate keskel Tartu maleklubi. Mängijaid kogunes täna rohkem kui ma arvasin. Näitasin vaktsineerimistõendi ette ja tundsin hoolimata maskist ära ühe vana vastase, kellega ma mängisingi. Turniiri täna ei olnud. Mina olen iga nädal treeninud, vastane polnud viimasel ajal trenni teinud ja võitsin teda 2:0. Keerasime kellale 15+15 minutit mõtlemisaega, aga kaks kella järjest streikisid, mistõttu tegin ettepaneku, et arvestame mängutempot umbkaudselt, kella ühe poole kukkumine mängu lõppu ei tähenda. Kella kukkumiseni siiski asi ei läinud. Päevakeskuses olen tänavu näinud vähem mängijaid kui enne koroonat, ülikooli maleklubis oli vastupidi.

0 vastukaja: