pühapäev, september 05, 2021

Eraldatud toad

Pille oli öelnud, et vene keele õpetajal on hea meel, kui tema ainet õpitakse. Siis ma olin olnud noorem ja mulle polnud tundunud, nagu õpetajal võiks millestki hea meel olla, vaid et õpetaja on ohtlik. Läksin vene keele klassi ukse taha, kust eelmine klass parajasti välja tuli. Sealt läksin edasi koolimaja tiiba. Üks tüdruk ütles, et ta hüppab kõrgelt alla. Vastasin, et teine tüdruk eelmine nädal hüppas ja nüüd ta seda korrata ei taha, tal on jalad katki. Olin arvanud, et see mind muretsema ei pane, kui keegi teine kui ma ise hüppab, aga praegu nägin, et ma eksisin. Tüdrukul võis just minu hoiatuste tõttu hüpe halvasti välja tulla.

*
Mängisin ekraanil ühte mängu. Üks tegelane oli ühes toas ja teine teises. Ta tiirutas seal ringi, aga ruumist välja ei pääsenud ega saanud esimese tegelase juurde minna. Mulle tundus, et esimese tegelase ruumi põrandale on joonistatud luugid, millele peale astudes ta võib allapoole pääseda. Ta astuski neile peale, aga luugid ei avanenud. Siis muutus ta autoks ja sõitis välja hoopis toa otsaseinas olevast august.

0 vastukaja: