pühapäev, september 19, 2021

Ansambel Folkmill

Mäletan keskkooli ajal kuulatud Q-raadio edetabelitest ansamblit Folkmill. Sealt tuli meelde kaks selle ansambi laulu, ühes oli juttu hiirtest ning teises bluusist ja ümber vöö hoidmisest. Aga kui ma täna selle ansambli nime juutuubi lõin, leidsin temaga seostatuna veel laule, mida olin kuulnud või raadiost lindistanud. Justamendi ma tunnen laulu esimesel kuulmisel ilma teadustamata Toomas Lunge hääle järgi ka ära, aga Kapelli ja Folkmilliga pole ma laulja häält ja ansambli nime ise kokku viinud. Vähemalt ühte Folkmilli laulu olin kuulanud feisbukist veel, seal võis ansambli nimi kirjas olla, aga sel juhul ma olin seose vahepeal ära unustanud. Täna kuulasin videot https://www.youtube.com/watch?v=rkIoNtk0ylM , sest see laul ei olnud varasemast tuttav, kuigi see ei käi praeguse aastaaja kohta. See ei tundunud ka kuulates tuttav, aga enne mind oli tehtud juba üle 36 000 kliki. Võibolla seda on raadios palju lastud, aga ma olen televiisori kuulamise vähendamise järel nüüdseks vähendanud ka raadio kuulamist ja kuulan põhiliselt lemmiklaulude kassette.

0 vastukaja: