esmaspäev, detsember 06, 2021

Tuttavad nimed ja paigad

Küsisin mitmelt inimeselt nende nime. Selgus, et nad olid kõik Kaunase puiestee inimesed, kuigi näo järgi ma neid ära ei tundnud. Kui rääkisin, et siin on kõik Kaunase puiestee inimesed, siis ei usutud. Ütlesin, et on muidugi võimalik, et keegi oma andmete kohta valetab. Meil oli kooliõpikus selline jutt, seetõttu võidakse seda järgi teha. Läksime meie vanasse Kaunase puiestee trepikotta. Ütlesin, et kui ma siin olen, siis mulle tuleb meelde, et vanasti oli siin peale korteriuste ka ühe söögiasutuse uks. Asutusse oli pääsenud uksest viltu edasi minnes. Läksin bussipeatuse suunas. Seal olid ikka veel stendid kompartei juhtide piltidega. Mulle tuli meelde, et siin oli tulnud väga ettevaatlikult tasakaalu hoida, sest parteijuhtide piltide peale ei tohtinud astuda. Meenutasin, et siin oli ükskord tulekahju. Üks poiss vastas, et pool hoonet põles maha. Ütlesin, et mitte nii palju. Siis mõtlesin, et võibolla oli poisil siiski õigus, kui katuse sees oli auk.

*
"Sirbis" oli mõnikümmend lehekülge ühel ja samal teemal. Vanaema ütles, mitut nalja see tähendab. Jürgen küsis, kas siis igal leheküljel on üks nali. Vanaema ütles, et nii tuleb välja. Ta lisas, et tal pole praegu aega neid lugeda. Olin ühe mehe pool. Mõtlesin, et võibolla poleks pidanud siia tulema, kui ta suitsetab. Suitsetamise tõttu hakkas üks paberkott tossama. Püüdsime sellele lõppu teha, aga see ei õnnestunud. Ütlesin, et võibolla tuleks vett peale lasta. Mees arvas, et nii hull asi ei ole. Rääkisin, millist jutuajamist ma "Sirbi" numbri kohta olin kuulnud.

0 vastukaja: