laupäev, detsember 25, 2021

Jõulurekord

Täna mängisin Vint.ee-s kolm partiid. Esimene oli Fischeri males kasutajanimeta vastasega. Algul tundus, et olen juba võiduks piisavalt materjali võitnud, aga mängu teisel poolel olid vastase materjalivõidud suuremad ja tema võitis ka mängu. Minu edu algas survest diagonaalil a1-h8, vastase oma sarnaselt survest diagonaalil a8-h1. Algseisus oli oda a, kuningas g ja vanker h-liinil.

Seejärel mängisin ühe kasutajanimega vastasega tavalisemat välkmalet 1:1. Esimeses mängus valgetega panin raskete viguritega h ja g-liinilt lühikese vangerduse teinud kuningale mati, teises mängus mustadega püüdsin samuti viia läbi kuningarünnakut, koondades tulejõu punkti h2 vastu ja lõin sinna, aga otsustas, et mu enda 8. rida jäi nõrgaks. Ma ei kirjutanud kahe mängu vahel üles, aga jätsin meelde, et pärast matši esimest mängu oli mu reiting uuel rekordkõrgusel 1977, aga teise mängu järel oli ta 1952.

0 vastukaja: