kolmapäev, detsember 01, 2021

Annelinna lõpuosa

Kass püüdis mulle ühte riideeset maha müia. Ta soovis, et ma tooks vastu selle täie muid riideid. Vastasin, et ma ei osta seda, sest see on naiste riideese. Kassil oli ka muid soove, mille ma kõik tagasi lükkasin. Ta ütles, et nüüd mängime ühe vooru pikka malet. Mulle muidu pikk male meeldiski rohkem, aga pakkumine tuli ootamatult, ma olin tahtnud juba koju minema hakata. Otsustasin, et täna ma rohkem ei mängi.

*
Läksin Annelinna lõpuossa. Kaunase puiestee oli valmis saanud ja selle taha oli ehitatud kolm uut tänavat. Kass ütles, et kuigi ta on siin käinud, ajab ta vahel nende uute tänavate nimed segi, sest tema nooruses neid veel ei olnud. Mõtlesin, et tänavate arv ei ole ju suur. Kõndisin edasi. Annelinna tänavatele oli iseloomulik, et neil ei olnud ühte suunda, vaid haruteed hargnesid risti-rästi ja ei teadnud, milline neist on peaharu. Jõudsin Mõisavahe tänavale. Selle erinevus võrreldes Kaunase puiesteega oli, et ei olnud enam viiekorruselisi maju, kõik olid üheksakorruselised. Esimese maja küljes oli silt tänava nimega, aga mitte eesti, vaid inglise keeles.

0 vastukaja: