kolmapäev, detsember 01, 2021

Kolmas koroonatalv

Lumi on juba mitu päeva maas. Esialgu ma suusatama ei läinud, sest lund sadas. Üleeile õhtul vaatasin ajalehest, et eilseks lubati lumesadu ja tänaseks mitte, mõtlesin, et siis võiks esimese hooaja suusasõidu teha täna. Eile siiski lumesadu ei olnud, aga pidasin otsusest kinni. Käisin suusatamise asemel kõndimas ja nägin, et hanged on suhteliselt suured.

Täna käis vahepeal peast läbi mõte, et kui tugeva arvutiprogrammiga mängimine suurendab kasvuhooneefekti, siis ka suusatamine, sest hingan rohkem süsihappegaasi välja. Loomakarjade eest on vähemalt hoiatatud. Pärast mõtlesin, et võibolla tuleb suusatamine siiski kliimale kasuks, sest kui mul jalad nõrgemaks jääksid, siis hakkaksin rohkem bussi ja taksoga sõitma. Mõtlesin veel, et ma tegelen nende spordialadega, millel on puust abivahendid. Malelaud on puust ja ka suusad on puust. Tegelen veel lugemise ja kirjutamisega puust kirjutuslaua peal ja arvatavasti puust valmistatud paberi abil, kuigi on räägitud midagi ka kaltsupaberist.

Läksingi talve esimesele suusatamisele. Kanal oli suuremalt jaolt jääs, aga jäänud oli veel väikseid lombikujulisi lahtise vee laike. Panin kanali kõrval suusad alla. Olin näinud ühte rada, aga mõtlesin, et see on liiga okste all, hakkan uut tegema. Kui mõned sammud olin teinud, siis nägin, et seda pole vaja, vee piiril on üks rada juba olemas. Ringi teise poole tegin autotee pool ja oksad siiski silma ei läinud, kuigi just veepiiril oleksid läinud, kui ma ei oleks kummardanud. Suuski alt võttes vaatasin, et jää peal on kajakaparv ja teeb kaeblikuna tunduvat häält.

0 vastukaja: