reede, detsember 03, 2021

Kustunud foto

Vaatasin oma fotoaparaati. Seal oli juurde tulnud fotode arv märgitud negatiivseks. Viimati tehtud fotot enam ei olnud. Ka võrguleheküljel oli näit negatiivne ja ka sealt oli postitus selle fotoga kustunud. Aga kolmandas kohas oli see foto veel alles ja otsustasin ta võrguleheküljele tagasi panna. Postitus oli kustutatud võibolla sellepärast, et selle pealkirjas oli mainitud ühte kuritegu ja allpool tuli ühe konkreetse inimese haruldane nimi, nii et otsingumootori kasutajale võis jääda mulje, et see inimene on selle kuriteo sooritanud, kuigi tekstis ma tegelikult teda ei süüdistanud. Probleem lahendamiseks oleksin nüüd pannud postitusele teistsuguse ja rahulikuma pealkirja. Istusin kõnniteel ja mõtlesin kirjutada kolmele pisikesele paberitükile postituse muudatused, et need postituse vahele pista. Aga pastakas hakkas hirmsasti plekke tegema. Nähtavasti liiga pisikeselt kirjutamise tõttu, pastakal oli vaja, et temast korraga rohkem pastat tähtedesse pääseks, muidu ta ajas selle tähtede kõrvale. Võtsin seetõttu natuke suurema paberitüki. Mööda läksid ühed tüdrukud ja üks neist luges valju häälega kaks sõna, mis ma olin kirjutanud. Pärast neid tuli Tõnu. Ütlesin talle, et kodulehekülg, mis mul lahti on, peaks olema kaaperdatud, ma ei pääse sinna ise muudatusi tegema. Tõnu vastas, et ma siis seda lehekülge ei avaks, muidu ma võin sealt viirusi saada. Ta käivitas arvutis viiruseskänneri, mis kontrolliks, ega mul seal mõnda viirust ei ole.

0 vastukaja: