laupäev, detsember 04, 2021

10 meetri jooks

Tegime kümne meetri jooksu ja õpetaja mõõtis aega. Esimesel katsel sain halva aja, seetõttu jooksin uuesti. Ka teise katse aeg oli halb. Seetõttu tahtsin teha veel kolmanda katse, aga sellega pidi ootama, sest koerad tulid ette ja nii oleks võinud juhtuda, et pean enne finišit seisma jääma. Mõtlesin, et päris sportlased jooksevad sadat meetrit, aga meie nii palju ei jõua, meie piirdume kümne meetriga. Liivakastis oli liiv kuiv. Kaevasin sügavamalt välja märga liiva ja mätsisin selle kuivast liivast lossi pealmiseks kihiks. Kohati jäid siiski nähtavaks kuiva liiva laigud. Kaevasin liivakasti põhjani välja, nagu olin teinud ükskord ka lapsena. Siis oli kivirant olnud ainult liivakasti põhja servas, aga tundus, et praegusel liivakastipõhjal on kogu põhja ulatuses kivitriibud, mille vahele jäid küll praod.

*
Läksin õppetooli moodi ruumi uksele. Ostsin üle ukse paberikaupa. Üks ametnik ütles, et nendel köidetel on üksteise küljest lahti tulevad lehed. Mõtlesin, et siis loobuks nende ostmisest. Otsustasin, et ma siiski ei loobu, kui ma olen need juba võtnud. Võibolla mul õnnestub nii ettevaatlikult lehti keerata, et need üksteise küljest lahti ei murdu. Ja kui murduvadki, saan ma need panna pakendisse, nii et lehed ei kao laiali.

0 vastukaja: