reede, detsember 24, 2021

Keeletunnid

Olin eelmisest saksa keele tunnist puudunud. Krister oli tunnis olnud ja oli kirjutanud küsimustele naljavastuseid. Nüüd kirjutasin Kristeri pealt neid naljavastuseid maha. Krister ise kirjutas samadele küsimustele täna õigeid vastuseid.

*
Järgmine tund toimus klassis 112. Meil oli uus õpetaja. Eelmise õpetajaga oli olnud tunnis korralagedus, aga nüüd oli meil meesõpetaja, kellega oli kord majas. Hakkasin seda ainet õppima. Õpetaja küsis mult, kuidas on vorst. Küsisin vastu, kas vene keeles. Õpetaja ütles jah. Vastasin, et galbassaa. Ma ei hakanud lisama, et ükskord teine õpetaja juba küsis mult seda. Minust üks pink taga pool istus Helen. Ta hakkas minuga rääkima. Ta küsis, kumb meist pikem on. Mina olin pikem. Helen küsis, kas ma olen alati pikem olnud. Vastasin, et ei mäleta. Mõtlesin, et algkoolis olid tüdrukud üldiselt pikemad kui poisid. Helen tuli minu pinki.

0 vastukaja: