kolmapäev, detsember 29, 2021

Laua kõrgus

Olin maleklubis. Öeldi, et täna mängime madalama laua peal. Mängijaid oli kaks paari. Mina ütlesin, et ma olen teistest pikem, mul on madalama laua peal teistest raskem mängida. Lisasin, et kui laud on minu jaoks madalamal, siis teiselt poolt võiks ta olla mulle lähemal kui teistele. Siis sain aru, et nii ei saa mängida, ma ei saa teha käike üle teiste mängijate laua. Keerasin asja parandamiseks laua viltu. Nupud kukkusid põrandale. Nende kokku korjamine võttis veel aega ja ikka veel ei saanud mängima hakata. Mängu algus venis nagu unenägudes.

*
Kuulasin täna raadiost uudiseid mitu korda päevas. Tasus uuesti kuulata, uuel tunnil olid uued uudised. Aga iga kord see ei pruukinud niimoodi minna. Üks selle raadio töötaja oli Krister. Algul arvasin, et see on Vaba Euroopa, pärast mõtlesin, et võibolla Krister töötab nüüd Eesti Raadios.

0 vastukaja: