kolmapäev, jaanuar 25, 2023

Hea algus

Leidsin ühe mõõtudega plastmassnõu, mida ma polnud tükk aega näinud. Küsisin Toomalt, kas selles nõus oli kanaaju. Toomas oli nooremana näidanud ühe nõu mõõtude pealt, kui suur on kanaaju. Praegu ta vastas, et ühes saates räägiti, kui kasulik on suur aju.

*
Läksin maleturniiri uuele voorule. Panin tähele, et mitmed mängijad vaatavad aknast välja, sest väljas on ilus ilm. Olin tulnud turniirile laagrist. Vaatasin, et mul ei ole enam kotis joogipudelit. Kahtlustasin, et see on ära varastatud. Võis ka olla, et jõin ise pudeli tühjaks. Tooma olin jätnud laagrisse, ta pidi sealt ühte teise kohta edasi minema. Aga nüüd hakkasin kahtlema, kas nii väike poiss oskab ilma minuta minna, võibolla ta ei saa aru, kuhu ma olen hüvasti jätmata kadunud. Rei tuli minu juurde ja ütles, et see turniir läheb mul hästi. Vastasin, et kui palju punkte on, läheb edasimängimine raskemaks, praegu on mu võiduprotsent kolmveerand võimalikest punktidest. Tundus, et on juba vooru algus, paljud mängijad istusid laudade taha. Läksin koridorist loosimist otsima. Mingi tabel seal rippus ja mõned seda tabelit lugesid, aga tabelist leidsin muid asju kui mina otsisin.

0 vastukaja: