teisipäev, jaanuar 31, 2023

Tänava asukoht

Mängisin malet. Tahtsin teha vankrikäiku, aga kui nupp oli juba käes, märkasin, et see on hoopis oda, seetõttu tegin odakäigu. Vastane tegi aeglase liigutusega käigu, millega lõi minu kuninga, sest selgus, et kuningas oli tules olnud. Minu meelest Peebo oli öelnud, et kuningaid ei lööda.

*
Läksin bussi peale. Mulle tuli meelde, et mul ei ole vist augustamata pileteid ega piletiraha. Ma ei hakanud kontrollima, vaid küsisin kohe Peebolt, kas ta saab mulle piletiraha laenata. Ütlesin, et ma maksan alati tagasi. Peebo vastas midagi, millest ma ei saanud kindlalt aru, kas ta annab raha või ei anna. Nägin, et Ülejõel on Mäe tänav. Mõtlesin kirjutada Helinale, et kas ta teab, kus on Tartus Mäe tänav. Mittetartlane arvaks, et Toomemäel, aga Tartus jätkub mägesid ka teisele poole jõge.

0 vastukaja: