esmaspäev, jaanuar 16, 2023

Palju P-tähte


Tänasel kiirmaleturniiril said 50 protsenti või rohkem võimalikest punktidest:

1. Põdersalu 5
2.-3. Haring ja Peebo 4
4.-7. Põvvat, Parts, Pauts ja Runnel 3

Voore oli 6. Mõtlemisaeg oli üldjuhul 15 minutit, väljaarvatud Peebo andis aega ette ja Põvvati laual tuli tehtud käikude eest sekundeid juurde.

Koduteel tegin tähelepaneku, et minu 6 tänasest vastasest 5 olid sellised, kelle perekonnanimi algab P-tähega. Ühel vastasel oli teistsugune perekonnanimi, aga see-eest on tema eesnime lõpus kaks seda tähte.

Esimesel fotol on kohvilaud enne selle kasutamist. Teisel fotol mängib uus osavõtja. Temaga ma kokku ei läinud, aga tema perekonnanimi algab samuti P-tähega.

Viller näitas mulle oma telefonist ühte fotot. Enne ta küsis, kuidas mul huumorimeelega on. Vastasin, et ise olen nalju teinud, aga teiste naljadest ei saa aru. Fotol oli kaks luuletust, Viller küsis, kas ma tunnen ära, kelle omad need on. Ütlesin ühe pealkirja järgi edasi lugemata, et need on minu luuletused. Viller rääkis, et minu raamat "Uneriik" on pandud taimede juurde, et taimed paremini kasvaksid. Mäletan, et jagasin ühel aastatetagusel maleturniiril oma erinevaid raamatuid ja Viller valis selle raamatu.

0 vastukaja: