kolmapäev, jaanuar 11, 2023

Malepartiiga maiustamine

Läksin maleklassi. Mõtlesin, et tore oleks hakata ajakirjast partiid vaatama. Mõtlesin, et ma ei istu algul välja valitud toolile, vaid kõige tagumisele. Aga kui rahvast juurde tuleb, võib sealt välja pääsemine raskeks muutuda. Lootsin, et ärevus ei lähe nii suureks nagu varem on juhtunud. Olin nüüd uksepoolse rea asemel aknapoolses. Karba dikteeris partiid ja mina tõstsin seda lauale. Aga korduvalt juhtus, et ta oli lugenud juba rohkem käike kui ma tõsta olin jõudnud. Lõpuks võtsin ajakirja enda kätte, et ma saaks nuppe rahulikuma tempoga tõsta. Ütlesin, et see ei ole kõige suurem õnnetus, kui laual on vale seis, sest mingi seis on see ikkagi, aga nii ei ole mõeldud. Tule tõttu läksid kaks musta nuppu ja üks valge nupp samaaegselt põlema. Tuli levis malelaua piiridest väljapoole, liikus laua servale ja hakkas mööda laua külge alla roomama. Kartsin, et kogu maailm võib süttida ja püüdsin tuld kustutada. Protsess oli jõudnud juba põrandale ja liikus mööda seda edasi, aga mulle tundus, et tänu kustutamisele ei ole see enam tuli, vaid mingi muu nähtus.

0 vastukaja: