pühapäev, jaanuar 08, 2023

Mängulaua vahetus

Mängisin maleturniiril. Jätsin juba avangus viguri ette. Mõtlesin, et alistun kohe. Aga enne alistumist märkasin, et löömine oli reeglitevastane, sest vastase kuningas oli tules. Ütlesin vastasele, et käigud tuleb tagasi võtta. Aga nuppe ei õnnestunud enam korralikult lauale panna, sest laud ei olnud sile. Ütlesin, et võtame mõne teise laua. Meid suunati mängima taharuumi. Seal oli halvem, et oli rohkem rääkimist. Aga kuna seal oli kokkuvõttes inimesi vähem, siis võis juhtuda, et vooru lõppedes on hoopis suures saalis rääkimist rohkem. Kuna meil oli mängu keskele tekkinud paus, võis juhtuda, et meie mäng lõppeb teiste omadest hiljem ja meie laua juurde koguneb palju pealtvaatajaid. Ja nad arvavad, et kui ma mängin tagumises ruumis, siis mul on vähe punkte, tegelikult neid nii vähe ei olnud. Käisin veel suures saalis ringi. Üks osavõtja küsis mult, kuidas ma eelmise mängu kaotasin. Vastasin, et ma ei kaotanud. Rauk tuli ka minuga rääkima ja esitas küsimuse ühe teise osavõtja kohta. Vastasin, et mul ei jää inimesed ühe korraga meelde. Mulle jäävad meelde need, kellega ma olen korduvalt kohtunud.

0 vastukaja: