esmaspäev, detsember 18, 2023

Algaja mälumängur

Mulle öeldi, et aparaadiga minu ühte unenägu jälgides oli aru saada, milliseid märksõnu ma seal ütlesin, aga muust jutust ei saanud aru. Vastasin, et ma mäletan seda unenägu. Siis mulle tuli meelde, et need märksõnad esinesid ka ühes teises unenäos, mõeldi hoopis seda. Sellest unenäost ma ei tahtnud, et teised selle teada saaksid. Aparaat ei näidanud seda korralikult arvatavasti sellepärast, et tolles unenäos ma lamasin voodis ja teadsin, et ma magan. Küsisin, millisel juriidilisel alusel minu unenägu jälgiti.

*
Üks naine ütles, et ta hakkab mälumänguga tegelema, ta hakkab selle jaoks asju pähe õppima. Vastasin, et ta ei tule kunagi mälumängus maailmameistriks, sest mõnel jääb ilma pingutuseta ühe sekundiga kõik meelde. Naine vaidles vastu, et ega mäletamine ei ole mõtlemine. Kõndisime mööda teed. Tundus, et meie teed hakkavad lahku minema, sest kõndisime juba erineval pool muruplatsi. Aga teisel pool muruplatsi läksid teed jälle kokku. Kuna millestki ei olnud enam rääkida, hakkas naine aja sisustamiseks laulma.

0 vastukaja: