neljapäev, detsember 07, 2023

Kolm turniiri

Läksin majja, kus pidi toimuma maleturniir. Aga maletajaid oli mitte ainult selles ruumis, kuhu oli kutsutud, vaid ka selle kõrvalruumis. Küsisin, kummas ruumis turniir tuleb. Vastati, et mõlemas tulevad turniirid. Mult küsiti, kas ma osalen. Kõhklesin hetke ja seejärel andsin nõusoleku. Ma olin just ühe kolmepäevase turniiri lõpetanud ja nüüd andsin nõusoleku teiseks kolmepäevaseks. Ma polnud kodust lahkudes öelnud, et ma võin hilja tagasi tulla. Aga täna võibolla väga hiljaks ei olekski jäänud, sest reedel oli viiest voorust vaid üks. Öeldi küll, et seda ei ole veel otsustatud, kas turniir tuleb šveitsi süsteemis või ringsüsteemis, see sõltub osavõtjate arvust. Ringsüsteemi korral oleks võibolla kõik partiid ühel päeval mängitud ja oleks ikkagi pikale läinud. Olin unine, sest ei olnud pärast eelmist turniiri välja puhanud. Eelmisel turniiril olin reitingut tõstnud, aga nüüd oleksin selle ilmselt uuesti maha mänginud. Mõtlesin, et võibolla enne turniiri pead laua peal hoides ja poolunes olles puhkan veel välja. Otsisin kohta, kus seda teha. Mitmed mängijad juba hoidsid pead laua peal.

0 vastukaja: