esmaspäev, detsember 25, 2023

Ruumid koolimajas

Olime kooli lõpetanud ja läksime kooli arhiivi. Klassivennad küsisid sealt oma lõputunnistusi, et nende peal hindeid muuta. Mulle oli eelmine kord minu vana lõputunnistus kaasa antud, aga see oli mul kotis lagunema hakanud. Mõtlesin, et tuleks see arhiivile tagastada, enne kui see veel rohkem laguneb. Läksin tundi. Meil oli uus õpetaja. Hakkasin kotist koduse tööga vihikut otsima, aga seda oli raske leida. Mulle tuli meelde, et polegi midagi leida. Mul läks pidevalt koduste tööde tegemine meelest. Ühel perioodil oli mul saanud harjumuseks vaadata, kas midagi kodus õppida pole antud, tol perioodil olin õppinud ainult viitele. Mõtlesin, et selline periood võib varsti jälle kätte jõuda. Uus õpetaja oli tähenärija. Ta ütles, mis on antud ühe pealkirja tõlkeks, aga ta ei proovinud ise tõlget teha.

0 vastukaja: