Algas koolitund. Alguses istus minu kõrval Krister, aga varsti ta kolis tahapinki teiste poiste juurde ümber. Hoidsin tühja tooli süles, aga lõpuks panin selle teise tühja tooli peale, et nagunii sinna keegi ei istu. Õpetaja ütles, et ta laseb vastata seda, mis tänaseks õppida on antud. Mõtlesin vabanduseks öelda, et kui õppimine on antud koolis, siis kodu on teine keskkond, seal ei tule see meelde. Aga hakkasin siiski praegu mõttes jutustamiseks valmistuma. Õpetaja pöördus ühe poisi poole, et tema vastaks, aga poiss ütles, et ta ei saanud õppida. Pakkusin ennast ise vastajaks. Alustuseks lugesin ette tahvlile kirjutatud küsimused. Parandasin mitu korda, ütlesin lõpuks, et ma nägin iga kord valesti. Klass naeris. Ütlesin inglise keeles, et oma kõnes võrdlen ma malestrateegiat ja sõjastrateegiat. Klass ahhetas, sest teistele oli see uudis, et need on sarnased. Tõin inglise keeles rääkides konkreetseid näiteid malestrateegia ja sõjastrateegia sarnasustest, oletades, et kui üks põhimõte toob males võidu, siis toob see ka sõjas. Ärkasin poole lause pealt.
neljapäev, detsember 14, 2023
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
0 vastukaja:
Postita kommentaar