neljapäev, detsember 14, 2023

Inimesed on erinevad

Hakkasin ühel päeval vaatama ka isa sünnipäevakonverentsi teise päeva videot, aga jätsin pooleli, sest ülekandes oli jälle palju pause ja teiseks ma polnud Jan Kausi jutuga nõus. Aga olin ajalehest selle kõne vist lühendatud varianti lugenud, ajalehes meeldis see mulle veel vähem. Kaus rääkis kuidagi minu isale viidates, et armastada tähendab puudutada ja sõbrad puudutavad üksteist. Ma mäletan, et ENE-s on kirjutatud, et armastus on sügavalt isikupärane, siis võibolla kõigil see siiski ei seostu puudutamisega. Lapsena sain aru, et armastuse all mõeldakse midagi vastikut, hiljem on mulle tundunud, et selle sõna tarvitajad mõtlevad selle all asju, mis neile eriliselt meeldivad. Minu lemmiktegevus on igal juhul mõtlemine, mitte kellegi puudutamine. Ma olen inimestel kätt surunud, aga see ei anna mulle midagi, mõni veel teeb käesurumisega haiget. Mõni puudutus on ka osaliselt meeldinud, aga mulle on muud asjad tähtsamad.

0 vastukaja: