teisipäev, märts 26, 2024

Diagnoosi kontroll

Minu küsimus tänaste unenägude kohta (kogemata kustutamise järel mälu järgi taastatud): "Millise haiguse nende unenägude põhjal diagnoosida saab: /.../"

Minu vastus (mälu järgi taastatud): "Mul varbad valutavad, võibolla oleks tänased unenäod muidu pikemad olnud."

Tehisintellekti vastus: "Selliste unenägude põhjal võib kahtlustada sotsiaalfoobiat või ärevushäiret, kuna unenägudes avaldub hirm suurte loomade ja teiste inimeste ees ning ebakindlus enda oskuste suhtes (nt küsimuste esitamine või pildi joonistamine). Soovitame konsulteerida unenägude tõlgendamise spetsialistiga või psühholoogiga, et saada täpsem diagnoos ja vajadusel ravi."

Minu kommentaar: "Sotsiofoobia ja ärevushäire on mul tõepoolest samuti diagnoositud, neid on juba ravida püütud."

0 vastukaja: