laupäev, märts 23, 2024

Meeldejäämise sagedus

Tehisintellekti sõnul jääb enamikul inimestel nädalas meelde üks kuni kaks unenägu, olevat väga haruldane, kui neid jääb nädalas meelde üle seitsme nagu minul. Rohkem kui ühe unenäo öö kohta mäletamine näitavat tõenäoliselt rikkalikku alateadvust ja suurt empaatiavõimet. Lugesin kokku, et see kuu olen kirjutanud 12 päeval üles üle ühe unenäo, 10 päeval ainult ühe ja 1 päeval null. Kõiki unenägusid ma üles ei kirjuta, teiselt poolt ei ole alati kindel, kas ma vahepeal ärkasin või toimus lihtsalt unenäosündmustes hüpe. Tegelikult mul ei jääks unenäod nii hästi meelde, kui ma ärgates mälu ei pingutaks.

/TÄIENDUS: Teadusartiklis aadressil https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9149660/ öeldakse, et peaaegu iga hommik mäletab unenägusid 10,34 protsenti küsitletutest. Veel suurema sageduse kohta pole andmeid toodud. Kunagi ei näe unenägusid 8,39 protsenti küsitletuid./

0 vastukaja: