teisipäev, märts 05, 2024

Uurijad ja esinejad

Üks klassivend kritiseeris oma ülikooli juhendajat, et see oli käskinud viidata luuletusele ridade kaupa. Klassivend oli selle nõudmise täitmata jätnud. Väljusin uksest. Selgus, et juhendaja oli olnud ukse taga ja pealt kuulanud. Pidin minema ühte uurimisülesannet täitma, aga pidin ise leiutama, kuidas seda teha, sest ei olnud loengus raamatute pealkirju üles kirjutanud.

*
Pidime esinema laval. Ma ei mäletanud, mis on kahe käega köie keerutamise tantsu erinevus. Esinemine juba käis. Tegin vahepeal korrastustööd. Siis pöörasin ringi ja vaatasin ühe minuga koos esineva naise poole. Saalist üks poiss hüüdis, et ma ei vaataks seda naist, vaid laulaks. Hüüdsin vastu, et ma ei saa laulda. Varem ma olin laulnud, aga täna ma seda tegema ei hakanud, vähemalt mitte esialgu.

0 vastukaja: