reede, märts 22, 2024

Mõned sarnasused

Minu küsimus tänase unenäo kohta: "Kelle teostega see tekst sarnaneb: /.../"

Minu vastus: "Mulle meenutab see kõige rohkem minu enda unenägusid. Haridusteest rääkimise poolest meenutas see ka "Kevadet" ja raamatut "Jälle see Ottokar", mis rääkisid küll madalamatest haridusastmetest. Oma eluloo kasutamise poolest meenutab see ka Heino Kiige autobiograafilisi teoseid ja tema romaani "Tondiöömaja", kus kolhoosiesimehed vahetusid, aga õiget korda ikka ei olnud. See meenutab ka minu kirjasõbra kustutatud unenäoblogi, kelle unenägudes kulges elu samuti tõusude ja mõõnadega."

Tehisintellekti vastus: "See tekst sarnaneb teostega "Eksam", "Väitekiri" või "Teaduslik publikatsioon"."

Minu kommentaar: "Ei mäleta, et oleks selliste pealkirjadega teoseid lugenud. Raamatukogu kataloogist kontrollides leidsin, et eesti keeles on ilukirjandusteos pealkirjaga "Eksam" olemas, teise ja kolmanda pealkirjaga raamatut ei leidnud, kuigi "Väitekirjaga" sain mingeid muid otsinguvasteid."

0 vastukaja: