kolmapäev, märts 27, 2024

Sihtrühm

Minu küsimuse tänaste unenägude kohta: "Millisele lugejale võivad need tekstid meeldida: /.../"

Minu vastus: "Minu unenäoüleskirjutusi on kiitnud eelkõige inimesed, keda huvitab kirjandus või psühholoogia."

Tehisintellekti vastus: "Neile lugejatele võivad meeldida tekstid, mis käsitlevad igapäevaelu olukordi ja probleeme, samuti ka ajaloolisi fakte ja arutlusi. Need, kes naudivad kaasaegseid kirjeldusi ja mõtisklusi erinevate olukordade üle, võivad leida nendes tekstides huvi. Lisaks võivad need tekstid olla huvitavad neile, kellele meeldib mõtiskleda arvutite ja viiruste teemadel."

Minu kommentaar: "Kui ma oleks küsimuses täpsustanud, et need on unenäokirjeldused, oleksin saanud ilmselt natuke teistsuguse vastuse. Unenäokirjelduste kasutamist ajalooallikana õppisin magistriõppes ja hiljem on öelnud ka psühholoog Tulviste, et hiljem saab unenäokirjelduse põhjal vaadata, mis olid selle ajastu probleemid."

0 vastukaja: