esmaspäev, veebruar 11, 2008

Voodiriigid

Venemaa ütles, et Bulgaarias valitseb korralagedus. Sellega ta andis mõista, et võib Bulgaaria vastu sõda alustada. Bulgaaria oli lastelaud kahe voodi vahel. Seega oli ta otse Eesti piiri ääres, sest üks neist vooditest oli Eesti. Venemaa asus teisel pool teist voodit, aga Bulgaaria vallutamise järel oleks saanud Eesti naabriks ja Eestile ohtlikuks. Surusin padja vastu Putini nägu ja ütlesin, et kui Venemaa Bulgaariale sõja kuulutab, siis kuulutab Eesti Venemaale. Minu voodi oli neist vooditest pisut eemal seina ääres. Mõtlesin, et minu riik on ikka väike, kui ta on ainult osa ühest toast, samal ajal kui suured riigid on toast suuremad. Varem oli keset tuba olnud minu voodi. Oleksin endist kohta tagasi tahtnud.

Läksin Erikule välismaale külla. Ta püüdis süüdata küünalt, mille ma kaasa olin toonud. Ta võttis mitu korda uue tiku, kui senine kippus juba sõrmi kõrvetama. Ta arvas, et küünal ei ole veel tuld külge võtnud ja põleb ainult tikk, kuigi tegelikult põles juba ka küünlataht. Tegelikult pidi Erikul küünlasüütamisega varasemast kogemusi olema, sest teise laua peal oli näha tema enda küünalt, mida oli juba põletatud. Isa ütles Eriku kohta, et välismaale põgenenud ongi kartlikud. Duširuumi tulid sisse mõned klassivennad, kes imestasid, et siin täna nii aurune on. Neil oli selle põhjuse kohta oma teooria. Seletasin, et see ei ole aur, vaid küünlasuits. Aga nad ei uskunud mind. Täna ei pannud me riideid duširuumi riietumispoolde, vaid pesemispoolde, sest muidu oleks ukse avamisel lahtiriietumine koridori ära paistnud.

0 vastukaja: